Sinds 2000 de betrouwbare leverancier voor al uw printer toners en cartridges
Vragen? Ga naar klantenservice
of bel 026-3193981 (ma t/m vrij van 09:00 - 18.00 )

VEELGESTELDE VRAGEN

  • 1 Het pakket is nog niet aangekomen. Wat nu?

    Als het goed is heeft u ook een e-mail van ons ontvangen met de zendingsgegevens en een link zodat u zelf kunt zien waar het pakket zich bevindt. Dat is voor u de snelste manier om de status van uw zending te zien.

    Als u dit lastig vindt of de e-mail niet meer heeft dan helpen we u graag bij het traceren van een bestelling. Om daarbij zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, ontvangen we graag via e-mail de volledige adresgegevens en/of ordernummer zodat we de bestelling kunnen traceren.

    Mail ons even via Contact. Hartelijk dank! 

  • 2 Tracktrace zegt 'afgeleverd'. Maar niets ontvangen? Mogelijke oorzaak?

    Bij afwezigheid wordt het pakket bij één van de buren of op een afhaallocatie bij u in de buurt afgeleverd.
    Wanneer dit het geval is dan vind u een briefje in de brievenbus waar dit op vermeld staat. 
    Mogelijk is dat niet gebeurd. Uiteraard is dit vervelend, maar vaak is het dan toch het snelste om bij buren na te gaan of zij wellicht het pakket hebben aangenomen.
    Onze oprechte excuses voor eventueel ongemak. Bij vragen over het traceren van het pakketje, kun je altijd even via Contact een e-mail sturen naar de Klantenservice.
    Wij helpen snel en graag!

  • 3 Pakket niet bezorgd (Track/Trace)

    Een enkele keer bezorgt de pakketjesbezorger niet de volgende dag. Of de bezorger levert af bij buren zonder een briefje bij u in de brievenbus te doen.

    Pakketjes worden wel elke werkdag bij Tonershop opgehaald en naar het sorteercentrum gebracht. Daar kan het gebeuren dat ze dan toch niet ingescand waardoor ze een dag vertraging kunnen opgelopen en het pakket nog niet zichtbaar is op Track en Trace. In 99 % van de gevallen is de bestelling dan wel de volgende dag zichtbaar op Track en Trace en wordt het pakket ook die dag afgeleverd.
    Mede namens PostNL Pakketten onze oprechte excuses. 

  • 4 Wat is de levertijd bij Tonershop?

    Tonershop bezorgt zeer vlot. Voor 23:00 uur besteld op werkdagen: de eerstvolgende dag al bezorgd!

    Uw pakket wordt bezorgt door PostNL.


    Heel soms komt het voor dat de pakketdienst het om bepaalde redenen niet redt om de volgende dag af te leveren op het gewenste afleveradres: op het werkadres, afhaalpunt of thuis. Onze oprechte excuses indien dat het geval is. In bijzondere gevallen, bijvoorbeeld door acties of een onverwacht snelle verkoop, komt het voor dat een bepaald type huismerk of originele cartridge alsnog niet leverbaar is. Als gespecialiseerde cartridgeshop verwerkt Tonershop alle bestellingen op werkdagen voor 23:00 uur dus nog dezelfde dag! 

  • 5 Hoe zit het met de rembours-maatregel van PostNL?

    Sinds april 2015 heeft PostNL een nieuwe regel voor remboursbestellingen. Een bestelling boven 500 euro moet door de klant zelf worden opgehaald en worden betaald bij het Postkantoor of Pakketpunt. Als u kiest voor betalen met rembours, en de bestelling heeft een waarde van 500 euro of meer, dan ontvangt u dus per post een bericht van PostNL informatie waar u het pakket van meer dan 500 euro kunt ophalen en betalen. 

  • 6 Wat zijn de verzendkosten bij Tonershop?

    Ongeacht de omvang en de grootte van uw pakket zijn de verzendkosten binnen Nederland slechts € 3,50 en naar België slechts €4,50 per bestelling. U betaalt niets extra voor een grote bestelling of extra gewicht. Indien u kiest voor betaling op rekening per factuur, dan geldt er € 1,95 voor administratie, facturatie en verwerking. 

Klantenservice

026-3193981

Op maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 18.00.

Zoeken binnen veelgestelde vragen

Zoek

Version: 251024150230.72