Sinds 2000 de betrouwbare leverancier voor al uw printer toners en cartridges
Vragen? Ga naar klantenservice
of bel 026-3193981 (ma t/m vrij van 09:00 - 18.00 )

VEELGESTELDE VRAGEN

  • 1 Welke keuzes zijn er om te betalen bij Tonershop?

    Bij Tonershop kunt een bestelling op verschillende manieren betalen. Kies tijdens het bestellen gewoon welke betalingsvorm uw voorkeur heeft.
    U kunt veilig betalen met iDEAL, uw eigen bank, creditcard, vooruitbetaling en onder rembours.

  • 2 Hoe zit het met de remboursregel van PostNL?

    Sinds 20 april 2015 heeft PostNL een nieuwe regel voor remboursbestellingen. Een bestelling boven 500 euro moet door de klant zelf worden opgehaald en worden betaald bij het Postkantoor of Pakketpunt. Als u kiest voor betalen met rembours, en de bestelling heeft een waarde van 500 euro of meer, dan ontvangt u dus per post een bericht van PostNL informatie waar u het pakket van meer dan 500 euro kunt ophalen en betalen. 

  • 3 Wat moet ik doorgegeven bij een terugstorting?

    Bij een terugstorting hebben wij altijd de juiste IBAN rekeninggegevens nodig.
    Die kunnen worden doorgegeven via het Contactformulier.
    Wij verwachten u hiermee van dienst te zijn geweest.
    Het telefoonnummer van Tonershop Klantenservice is 026 3193981, iedere werkdag van 09:00 - 18:00 uur. 

  • 4 Bij het afrekenen zie ik de optie betalen met creditcard niet. Wat kan de oorzaak zijn?

    Tonershop maakt voor creditcard-betalingen gebruik van het automatische betaalplatform. Het kan voorkomen dat het betaalplatform voor creditcard betalingen tijdelijk niet beschikbaar is door een technische storing, of door onderhoud aan dit platform. De website laat deze optie dan automatisch weg om problemen met je creditcard betaling te voorkomen. Zodra het betaalplatform vervolgens weer beschikbaar is, verschijnt deze ook automatisch weer op de website. 

  • 5 Krijg ik een met btw gespecificeerde faktuur?

    Ja, bij de levering van de bestelling zit een gespecificeerde faktuur op naam. 

  • 6 Wat betekent 'Betaling is niet bekend?'

    Soms blijkt dat een betaling niet bekend is bij onze administratie. Dan ontvangen wij graag een bericht via Klantenservice Contactformulier met daarin: met welke naam de betaling gedaan is, op welke datum en naar welk rekeningnummer. Zodra de betaling is getraceerd, wordt automatisch de bestelling direkt snel verder verwerkt. 

  • 7 Ik heb wel betaald maar kreeg melding: 'niet meer leverbaar'. Wat nu?

    Heel soms gaat een toner of cartridge voor een oude printer uit het assortiment. In dat geval, als een artikel echt niet meer leverbaar is, en als Tonershop al wel een betaling heeft ontvangen, dan storten wij uiteraard graag zo snel als mogelijk is het bedrag op uw rekening terug. Dan vernemen wij graag het IBAN nummer zodat het bedrag zo snel mogelijk op de juiste rekening teruggestort kan worden. Onze oprechte excuses voor het ongemak.
    Heeft u vragen? Bel Tonershop Klantenservice 026 3193981 (maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 18.00) 

  • 8 Ik wil graag de faktuur nogmaals ontvangen. Kan dat?

    Bij het onderdeel 'Mijn Account' kunt u bij uw bestelhistorie alle voorgaande facturen in PDF formaat downloaden en uitprinten. 

  • 9 Vooruitbetaling of andere betaling is niet gelukt. Wat nu?

    U kunt bij Tonershop kiezen voor diverse betaalmethoden.

    Als een vooruitbetaling niet is gelukt, dan ligt het meestal aan het IBAN rekeningnummer.
    Het totaalbedrag dient te worden overgemaakt naar het IBAN rekeningnummer van Tonershop.
    Vermeld ook het ordernummer. Het ordernummer staat in de orderbevestiging die per email is verzonden.
    Zodra de betaling is ontvangen, wordt de bestelling direkt en snel naar het opgegeven adres verzonden.

    Het telefoonnummer van de Tonershop Klantenservice is 026 3193981, iedere werkdag van 09:00 - 18:00 uur. 

  • 10 Hoe werkt het met afrondingsverschillen?

    Stel er ontstaat een afronding van 1 cent per item. Dat heeft te maken met het feit dat wij op onze website verplicht zijn om te werken met bedragen inklusief btw. De bedragen gaan exklusief btw, afgerond met 2 decimalen een administratief systeem in. Hier wordt vervolgens weer btw over berekend waardoor er een enkele keer een 1-cent-afrondingsverschil kan ontstaan. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. 

  • 11 Ik heb een (onterechte) betalingsherinnering ontvangen. Wat betekent dat?

    Allereerst: mocht u reeds betaald hebben, dan is de herinnering uiteraard niet meer van toepassing.
    Mocht er echter nog niet betaald zijn, dan dringend zeer spoedig de betaling alsnog wel te doen.

    Want op een gegeven moment gaat een herinnering automatisch over in een aanmaning.
    Bij specifieke vragen hebben, kun je contact opnemen met de Klantenservice, iedere werkdag van 09:00 - 18:00 uur.
    Het telefoonnummer van de Tonershop klantenservice is 026 3193981. 


Klantenservice

026-3193981

Op maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 18.00.

Zoeken binnen veelgestelde vragen

Zoek

Version: 251024150230.71