Sinds 2000 de betrouwbare leverancier voor al uw printer toners en cartridges
Vragen? Ga naar klantenservice
of bel 026-3193981 (ma t/m vrij van 09:00 - 18.00)

VEELGESTELDE VRAGEN

  • 1 De Tonershop klachtenregeling. Wanneer geldt deze?

    Tonershop heeft een formele klachtenregeling. Mail altijd eerst de vraag of het probleem naar Tonershop via het contactformulier of bel ons. Wij zullen er alles aan doen om uw probleem of klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw probleem of klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

    Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van Tonershop of als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw koop via onze website, of als u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u over de afhandeling een klacht indienen. Enkele voorbeelden van klachten:

    - U vindt dat u oneerlijk of onheus bejegend bent.
    - U vindt dat uw klacht niet goed behandeld is.
    - U bent het niet eens met onze eerdere beslissing en u heeft aanvullende argumenten.

    Hoe en waar kunt u uw klacht indienen? U kunt uw klacht indienen door het online contact formulier in te vullen. Ook kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:

    TONERSHOP
    T.a.v. Customer Service
    E-Commerce Centrum A-12 | Unit 18
    Einsteinstraat 22H
    3902 HN Veenendaal

    U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.

    Wanneer wordt de klacht niet behandeld?
    Uw klacht kan niet worden niet behandeld als:

    - U geen Naam, Adres, Woonplaats, Email gegevens vermeld.
    - U geen handtekening plaatst onder uw brief.

    Van wie en wanneer verneemt u een reactie?
    Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 14 dagen verstrijken voor u de uitspraak over uw klacht heeft ontvangen. U ontvangt een brief of email van het hoofd van de Customer Service afdeling.

    Als de ingediende klacht niet door Tonershop opgelost kan worden, dan kunt u de klacht indienen bij de Stichting Webshop Keurmerk. 


Klantenservice

026-3193981

Op maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 18.00.

Zoeken binnen veelgestelde vragen

Zoek

Version: 141119141908.72