Sinds 2000 de betrouwbare leverancier voor al uw printer toners en cartridges
 
Vragen? Ga naar klantenservice
of bel 026-3193981 (ma t/m vrij van 09:00 - 18.00)

VEELGESTELDE VRAGEN

FAQ > Garantie

    Vragen

    • 1 Welke garantie geldt er voor toners, inktcartridges en overige artikelen?

      De garantie van Tonershop is uitgebreid beschreven in de algemene voorwaarden. De garantie op huismerk artikelen is 2 jaar na aankoop. Voor de fabrieksgarantie volgt Tonershop de officiële garantie van de orginele printerfabrikanten.Tonershop zorgt ervoor dat de artikelen en/of de dienstverlening voldoen aan de overeenkomst, de vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

    • 2 Welke garantie geldt er voor de huismerk toners en inktcartridges?

      Voor de toners en de cartridges van het huismerk geldt 2 jaar garantie.

    • 3 De garantie op printers en de verhouding met niet-originele toners en niet-originele cartridges. Wat is daarover bekend?

      Op basis van informatie van ETIRA, en in overeenstemming met EU-wetgeving en nationale wetgeving kan de volgende informatie worden gegeven:
      Een printerfabrikant kan niet zeggen dat geen garantie meer geldt op een printer, door de verwijzing dat niet-originele cartridges zijn gebruikt.
      Er dient een duidelijk en niet-discutabel bewijs zijn dat het disfunctioneren een direct gevolg is van de niet-originele cartridge(s). Als dit bewijs niet kan worden geleverd, dan blijft de garantie overeind als normaal.
      Diverse merken hebben verklaringen gepubliceerd dat de garantie op de printer niet vervalt door het simpele feit dat niet-originele cartridges zijn gebruikt.

    Klantenservice

    026-3193980

    Op maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 18.00.

    Veelgestelde vragen over

    Zoeken binnen veelgestelde vragen

    Zoek

    Version: 180618162821.71